Skolaaa..

Hejsaaaan, seriöst.. Fan va jobbigt, det är fucking skola idag..! Och jag har inte sovit ett skit inatt..
Och jag vill verkligen inte somna första dagen i skolan, känns ju skit bra liksom.. Haha, iaf. Nu börjar ju skolan som sagt. Och jag ska göra mitt bästa den här terminen, försöka att inte skolka en enda dag.. Inte för att jag tror jag kommer lyckas, men man kan iaf försöka, och jag ska anstränga mig mer, försöka bli bättre i skolan helt enkelt. Idddddaaaaa..! Jag saknar dig, men jag hoppas du har de härligt i värmen (antagligen värme?) Haha, kom hem så fort du kan. Detsamma till dig Johanna, Pooosss..

Ska rulla till skolan med mina rulldojor, haha.. LAuring. Ska fixa min västa sätta på mig mina vackra converse. Och min jacka. Och gå ut i kylan.. Till skolan (n) Aja,
Mobbaa helst inte bilden.. Haha,
Puss Heii, messa mig ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0