Eyy,

Ska fan spela fotboll imorgon?! Mot mitt gamla lag, typ. Eller egentligen mot sturebyskolan, men nästan alla går i den skolan. Kommer väl kanske bli kul, och jag missar skolan, vilket är toppen! :) Men fotboll imorgon = upp runt 6! Men vafan? De är lätt värt? Haha, Lite smått rädd. Men ändå skittaggad!
Det va ganska längesen jag skrev här, förlåt för de, men så kan de gå. Gjorde mitt sista omprov i spanska idag, and guess what? Jag blev Godkänd. Är fett glad över de! Ligger dock efter i både matte och no. Men jag ska jobba ikapp :)
Ska beställa lite sommarkläder från ellos.se och laredoute.se, sen har jag köpt lite stuff från H&M. Typ underkläder och magtröja osv.. Härligt.
Liv..
Mycket o göra? Haha,
POSS,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0