:))

Hejsan, kollade nyss när min buss går, haha, om en halvtimme. Ska dra och träffa miin pojkvän :) Haha, har inte träffat honom sen skolan slutade.. Hehe, måste träffa honom, men min buss går om typ en halv timme, skojj.. Hahaahhaaa.. Jag har haft det extremt härligt det här lovet, det är dock inte över men iaf.. Igår lärde jag mig en ny låt på gitarr (y).. Sen pluggade jag spanska så jag inte får åtgärdsprogram.. Hehe. Men asså, jag vet inte om jag kommer få so provet eftersom jag missade det, men livi säger att jag inte behöver plugga till de, för jag kommer inte få det. Men jag vene.. Hehe. Men jag måste gå nu, så jag inte missar bussen. Hehehe,
Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0