[email protected]

Heii, håller på och städa mitt rum. Är klar om typ fem sekunder. Haha, ska äta lite frulle, och sen ska jag gå och lägga mig igen. Kolla på lite csi. Skönt.
Det kommer nog vara en ganska lugn dag. Jag har inget planerat. Och jag tror inte jag vill planera in något heller. Men vi får helt enkelt se. Jag saknar Livi väldigt mycket, Så vi får se om jag träffar henne en snabbis bara för o checka läget liksommmeeee.
Imorgon är det Alla Hjärtansdag :) Och jag ska till sjukhuset, för o kolla läget med min allergi. Och kanske kommer få äte nötter, och se hur jag reagerar. Sen ska jag träffa Käraste Emil Danielsson.

Men nu ska jag rulla,
PiggCheyy..
Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0