Öh.. Piggchey..

FastNe..

Höhöh, ligger i min säng nu, funtar på o stänga av datorn och sleepa strax..
Idag slog jag, David och Calle + LIVI vårat rekord och stannade i skolan till klockan 6 ungefär.. Vilket liv, Haha!
Vi kollade på Saw 4 och Hachiko. Saw 4 va ganska bra, eller den va bra. Och hachiko är bara riktigt sorglig.. Hähä.
Vi gick till gympasalen och kollade, snacka om nolife. Kom iallafall hem runt halv 7 tiden, fixade lite krubb. Badade och satte på tv'n. Tog det ruskigt lugnt.
Igår så drog vi hem till david efter att vi hade kollat på en hav film i skolan, och en vuxen människa sa till oss, att vi inte fick de :s Vilket va extremt knas.. Hahaa.. Men då drog vi hem till david och fortsatte kolla när vi kom dit. Vid 6 tiden, ringde mamma och sa att vi skulle på 'middag'. Och att jag hade JÄTTE bråttom att jag behövde springa.. Så jag tog min väska och drog. Och lämnade kvar min computer hos daVIDPaVId. Haha, men jag hann med tunnelbanan, och jag sprang bort till dalens-sjukhus, från sandsbords tunnelbana, när jag märkte att jag hade gått åt helvete fel, så det va bara o vända.. Men jag kom i alla fall fram! Åt lite käk, snackade med kusinen. Sen drog jag hem och pluggade. Det va en härlig dag igår. Haha,
Imorgon ska jag antagligen beställa lite clothes. OCh kanske ett träningskort.. (!) BusKul! Haha, :)
söndag ska jag till mammas jobb och jobba lite, tjäna lite stålar..! Kanske inte kommer bli askul, men jag kommer få pengar.. Härligt.
Nu ska jag iaf gå och knoppa, jag är ganska trött, hoppas på o sova ut.. Haha, nattiiii,
SweEt DrEamS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0