Nu kör vi!

Heyy!
Sitter och spelar lite gitarr och lyssnar på svängig musik! Vid 7 tiden ska jag in till erikstalsbadet och köpa ett träningskort! Så kan jag gå på gym, grupp träningar och bada for free. Va där i söndags också, men då fick inte jag köpa det för dom som jobbade där, :s Vilket va extremt konstigt, men Idas far och Ida kommer och hämtar mig vid 7 tiden, så drar vi in dit! KuL! Första tränings dagen blir imorgon, drar väl typ direkt efter skolan? Tränar i en timme kanske, drar hem, duschar. Pluggar o tar det jävligt lugnt! Låter det nice eller vadå?! Fan va kul :D
Men nu ska jag lära mig lite nya låtar på gitarren, bland annat, Everyday - High school Musical (!)
Men också when you say nothing at all, och ackordet F. Eller kanske låten beautiful med Christina Aguilera. Vill lära mig många låtar nu till sommaren, fatta härligt o sitta o spela gitarr vid typ en brasa på kollo, eller någonstans utomlands. Åh, va mysigt..
Men nuuu ska jag lira lite Guitar,
PUUUSSSS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0