Mors.

Heisan, sitter och lallar runt lite. Kom nyss på att jag och Ida hade en blogg förut, haha. Stockholmsflickor, tror jag den hette. Kommer inte ihåg lösenordet :( Hahaa, men i alla fall. Romme igår. Riktigt roligt! Åkte med mina underbara fina vänner louise, ida, ellen och louise :D efter lunchen åkte jag med david och marcus. Härliga pojkar dedär. Åkte med emil ett tag också. Sen börja han åka med emelie :)

Vi kom hem vid sju tiden, då duschade jag, och när jag kom ut ur duschen såg jag att marcus hade ringt mig tre gånger. Så jag ringde honom, och så åkte jag o träffade honom och Calle. Vi skulle till kvällis, men det va stängt. HAHA, så vi drog hem till honom, det va skojj. Vi typ kollade på tv, och kastade bollar på varandra.. Haha, det va kul, så kom pappi och hämtade mig vid 11 tiden, och då drog jag hem, och däckade i soffan. Ganska härligt faktiskt. Nu ska jag göra lite food, så får vi se vad som händer ikväll. Om jag träffar någon eller hur det blir.


Marcus Rooom..

Bild från i somras. mobba inte mitt smile,

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0