hej hej bloggen !

hej hej bloggen !
jag har inte bloggat på hundra år och ni vet typ inte så mycket om mig så enjoy

Jag har insett att min senaste kyss var:
jag är nynna
Jag pratar: ofta
Jag tycker om: livet
Jag avskyr när folk: är falska
Min bästa vän är: riktigt många en av de är nadia
Min första vän heter: vet inte riktig, har alltid varit populär ;)
Kärlek är: lycka
När jag borstar tänderna: försöker jag att sjunga (det går sådär)  
När jag lagar mat: blir det alltid något fel
Jag tänder på:  min spegelbild, hahahahahahahahaha
Det sexigaste yrket är: kock
Det är charmigt när: killa med vackra ögon
Jag är rädd för: att bli så sårad att jag inte vet hur man lever livet
Den värsta känslan är: när man ångrar sig
Den bästa känslan är: när någon får mig att må bra fasten jag mår piss
Jag är bäst på: .......
Jag är sämst på: sjunga
Om jag va ett djur skulle jag vara: katt ;)
Jag kommer alltid att vara: aida
Det finaste som finns är: musiken
I sommar: kommer jag att ha jävligt kul
Sist jag grät var: vet inte '
Jag kan: få ida att skratta
Jag kan inte:  sjunga
När jag vill tänka går jag: till mitt rum
När jag bakar så bakar jag: kladdkaka
Min mobiltelefon är: gammal
När jag vaknar på morgonen: kan jag inte blunda för då somnar jag
Just nu tänker jag på att: jag ska smsa nadia  
Bebisar är: det jagvill ha när jag blir stor
Idag har jag: haft tråkigt
Ikväll ska jag: ha tråkigt
 I morgon kommer jag: ha tråkigt
Jag vill verkligen: dricka läsk



jag i sommras
                    /Aida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0