Haha,

Haha, Heieeeooo igeneeeee... Jag trodde det va måndag.. Haha! Tack sara som sa att de inte va de :)
Haha, det är ju så att det är tisdag. Ovh då börjar vi halv nio.. Och på måndagar börjar vi 8.. Förvirrad brud? Njaa.. Är dock inte klar. Och sen verkligen ut som en fet jävla mupp.. Har på min en gamal åre tröja.. Haha, men jag är så jävla trött.. Ska gå och käka frulle, och sen sätta rulle. Hhahaha. Nej.. Jag ska äta frukost. Och sen dra till bussen som går 08:05.. Tänk om jag hade kommit till skolan en halv timme innan vi börjar.. Hahaa.. Hade varit lite roligt fatiskt.. Haha, ska kolla om jag hittar något lite finare att ha på sig, annars får de väl bli såhär. Jag menar, jag har inget emot att se ut som en mega mupp, bara jag är varm så är det helt ok. Haha,
Eller så måste jag rusa till bussen nu för o inte missa den också! Hahah
heiidåååee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0