Ensam på Alla Hjärtans dag.

Heii, min pojkvän dissade mig, så nu är jag hemma och städar. Lamt! Jag har ingen aning om vad jag ska göra. Försöker komma på någon rolig som inte ska göra något. Men kommer inte på någon. Alla ska typ göra nått. Eller så pallar den inte bara träffa mig :( Haha.. Men jag får väl kolla på film. Eller något. Ska druscha också. Haha, Kanske fota lite. Sounds gr8? Haha, Ska kolla om "count on me" Men Bruno Mars ä jätte svår på gitarr. Annars ska jag försöka lära mig den.
Va på sjukhuset idag. Va bara en typ rutin koll.. Aslame. Snackade lite om att jag behövde köpa nya sprutor och skit. Haha, och pappas mobil ringde och vibbrerade hela tiden. De va askul. Båda jag och pappa satt o garvade. Haha.
Jag ska städa våran lägenhet o tjäna lite caaash. Eller, det är till någon grej i Kenya. Skumt, och så ska jag kolla om jag kan få mer än bara 100 kronor. Så kan jag behålla lite själv (a) Haha!
Men ser verkligen hur kul jag har..
Haha, mobba inte.. :)
TjingsanPingsan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0