Till moa

Detta inlägg är till Moa. Hoppas du orkar läsa det vännen.

Jag älskar dig Moa, och det kommer jag aldrig att sluta göra. Du är min bästavän som jag kan dela allting med. Kanske lite för mycket vissa gånger? Jag kanske lastar på en massa saker på dig, saker som kanske bara blir jobbigt för dig? Jag vet hur det är. Man vill veta hur alla mår, fast man egentligen inte kan eller står ut med det.
Förlåt för att "vi" inte frågade dig om du ville med, hänga med och kolla på Idol osv. Men det är inte bara "vårt" fel, utan det är såhär: Man måste hålla kontakten över helgen, kolla om någon vill göra något och så. Åh vad svårt det är att förklara, särsligt framför datorn. Det är ganska "fegt" också, men det här kan jag ta med dig i verkligheten också.

Detta är heller inget alls illa menat på något vis. Jag menar bara att det inte är så att vi struntar i dig/Aida, utan det är bara det att vi gör något. Inte struntar i dig, inte menat att lämna dig utanför på något vis. Om du känner så kan jag förstå det, men jag älskar dig. Och jag vet att jag inte bara talar för mig själv, utan vi alla älskar dig Moa!

Även om det känns för dig att du inte har några vänner (vilket jag verkligen inte förstår) så har du faktist vänner. Du kommer iallafall alltid att ha mig där, jag lovar. Jag älskar dig mer än vad jag älskar mig själv eller mitt liv. Du måste bara förstå det, du verkar inte förstå det alls.

Men det gör jag, jag älskar dig. Sen är det ditt val om du vill förstå det eller inte. Det går inte att beskriva, inte alls. Jag förklarar det såhär:

Just nu så gråter jag för jag tänker på alla minnen med dig. Just nu så tänker jag på dig och det går inte att beskriva vänskapen med dig. För jag älskar dig, jag hoppas bara att du någonsin kan förstå det.

//Ida


Kommentarer
Postat av: moamoaoaoamaomomaomao

IdaIDAIDA.. Jag hatar att skriva långa saker.. För jag suger snopp på deee... XD Men vafan.. Jag ÄLSKAR dig verkligen och det jag egentlig ill svara på det här kanske inte är så smart att ta på bloggen. ;) Jag ringer dig imorgon kväll och så kanske vi kan snacka eller så tar vi det imorgon irl..? Asså Ida Jansheden. Jag älskar verkligen dig extramt mycket. Och våra minnen tillsammans är de bästa. Och jag kommer stå vid din sida till döden skiljer oss åt.. Vi kommer dock träffas i himmlen sen men vafan..?! haha. Förlåt om jag tvekar ibland. Men jag vet inte.. Känns konstigt. Känns som om vi glider ifrån dig. Jag vet inte varför.. Och det där med våran ögonkontakt.. Eftersom du kan se vad jag kännner i mina ögon.. Vill inte jag att du ska kolla i dom.. Det kan va ta senare.. Men ida.. Du betydet otroligt mycket för mig. Så försvinnINTE. äR DU SNÄLL.... :D Ängeln är med oss på jorden människor. <3

2010-09-20 @ 20:18:37
Postat av: ellen:)

Naaawww :*

Älskar er båda ;D <3<3<3<3<3<3

Älskar alla Jebiams så sjukt mycke så det inte e sant, vad skulle livet vara utan er ??? :):):):):):):)<3<3<3<3<<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-09-27 @ 09:38:11
URL: http://jebiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0