Moa lever livet äre fest eller????? :PppPpP näe för vi har inga OLW chips :DDDDDD <33333333333333333

HÄRMAPAN hEEr.


Hejsan svejsan bloggen..!

Känner mig lite smått lame. Jag är typ den ända som inte bloggat :S Ledsen för det käraste bruudaar :D
Asså jag måste dra och shuppa snnaaarrt..! Behörver nyya saker! Någon som hakar..? :D Haha.. Funder på att ta en tupplur men vi får se hur det blir med det. Jag mår iaf huuper bra. Och seriöst, vi måste träffas snart fan..!
Känns typ fett tomt utan er käraste vänner..!

Ligger lite efter i skolan..

Men så kan det gå om man inte är så insatt.. Xd haha. Men ligger efter i typ NO.. Engelska, SO och Matte.. Får typ värsta ryck över det..! Och så ska vi ha prov näsa vecka FUCK. haha.. men fan xd Prov i Matte och So. Det jag inte fattar ett piss av.. :s

Helgen.

Fredag:
Typ inte mycket. Va med Molly Livi och Emil efter skolan. Drog hem till Molly och Livi. Alicia ramlade med cyklen på väg hem. Så hon följde med oss och fick ligga och typ lida i soffan. Assynd.. Men när Alicia drog hem sov jag och Livi typ. HAHA. Och Molly och Emil gEEkade datan. xD Haha, sen typ drog Emil hem runt typ sex tiden, och då kollade jag Molly Livi på "the last song." As bra. Men också riktigt sorlig.. Började gråta som fan.. xD Haha. Runt halv 8 drog jag hem och år med mor. Sen kollade vi på "Men in back 2" Rolig film haha..
(Idag) Lördag: Aschill dag..! Kräftskiva klockan sex... -.- Ska typ bara äta där och sen dra till molly och livi.. Vi får se.. Kanske sover där. Emm.. Aa.. Har inte gjort mycket idag... Inte ett skit fan. xd HAAHAHAHAH..
Söndag: Söndag... Vad gör man då..? Pluggar..? Verkar som en bra idé..! Ska typ äta middag med pappa.. Har inte träffat honom på länge.. Ska bli kul. ;D emm.. Hade tänkt börja fixa mig nu.. Ser ut som ett helvete så.. XD BEHÖVER MYCKET TID xd hahah..

BARA FÖR JAG OCH LIVI ÄR BÄST.

ERIK HASSLE.. DEN 21 PÅ KAFÉ 44 FRI ÄLDERSGRÄNS FAN..! va underbart..!!!!!

ALL MY FRIENDS ARE DEAD!!!!!!!!! Njaa.. Inte riktigt så men aaaaa hejdå...

Moa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0