Maränger fyllda med påskharar

Hej tjejer! Hur e läget? Med mig är allt super, för första gången på länge. Det är riktigt härligt att vara glad!
Idag har jag varit med Linnéa, vi åkte till farsta & shoppade present till Billy. Jag köpte ett paket kondomer, ett kort och så kommer han få en hundring. Det blir väl bra till en femtonåring?

Drack även en chailatte från Munk&Muffin fabriken, muuuumma!! Har fått ett sånt där stämpelkort där. YÄY!
Träffas nästa vecka? Vilka kan? KOMMENTERA.


//IdaUtanQ

Kommentarer
Postat av: ellen da weird one:P

vi kan nog hitte på nå :P :D<3

2010-09-10 @ 06:58:55
URL: http://jebiam.blogg.se/
Postat av: Berfin

Kan säkert göra något men har inga pengar:(

2010-09-10 @ 19:37:38
Postat av: lolipo.p

Vi måste hitta på nått jag är JÄTTE JÄTTE JÄTTE shopping sugen men jag har inga pengar....:( Men vi måste träffas nån gång fast nu är jag sjuk....Ska vi sova på fredag eller ska ida till gävle??

Puss jojjo

2010-09-13 @ 12:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0