HejjVänner.

Vi har bivit dåliga på och blogga brudar..! Nu när skolan börjat måste vi ju börja blogga igen. Under sommaren har det varit fine. För då har vi liksom inte varit hemma. Men vafan. NUU.. Inte för att jag är så bra, men vi måste börja fixaaa :D Hahah. Jag är iaf sjuk idag. Mår as dåligt. Kanske stannar hemma imorgon oxxå, fast chansen är dock iinte så stor. Emm... Jag har gjort matte, från uppgift 20 till 60. AsStolt.. Sen har vi engelska till imorgon oxxå... Men det är ganska lätta glosor.. Emm... Pappa kom hem nuu, ska typ snart äta.. Lyssnar på eminem. Asbra.. Känner mig dissad.. XD LALALALALAL..
And if that mockingbird don't sing and that ring don't shine
I'mma break that birdies neck
I'll go back to the jeweler who sold it to ya
And make him eat every carat don't fuck with dad....



// MoaÅberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0