............

Hejsan alla som har glömt mig.... Har inte bloggat på skit länge.
Nu till andra saker ALLA i jebiam måste sova nån gång för att jag har världens största nyheter att berätta!!!!!
Alla vet förutom Ellen men ni måste också veta!
Det kanske inte är världens största men för mig är det de. Så vi måte träffas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kan alla göra nått på fredag??

Nu till helt andra saker om man lyssnar på den här låten och tänker på sorliga saker så kommer man att börja gråta eller det gjorde iallafall jag.....
Men observera att ingen sjunger i låten men den är skit bra!



Jag vet att den kommer från en film men ändå.
Juste tipsar alla tjejer att se filmen den är så jävla bra! Det tycker iallafall jag:)
Filmen heter "Inception"

//Berfin

Kommentarer
Postat av: ellen:)

Tror ja kan göra nå på Fredag :)

2010-09-14 @ 21:05:51
URL: http://jebiam.blogg.se/
Postat av: ellen:)

Tror ja kan göra nå på Fredag :)

2010-09-14 @ 21:06:00
URL: http://jebiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0