BY IDA

Hur är det med er? Har varit borta från skolan en vecka nu och jag har inte upptaderat. Och jag verkar inte vara den ända.

Klockan är nu 00.09 och det är söndag. Imorgon är det studiedag, woho! Tyvärr så måste jag plugga mycket mycket mycket då. Men runt två så kommer Linnéa och vi ska byta kläder. HENNES IDÉ!

Jag tycker verkligen att det är skitmysigt att hösten e påväg. Eller vadå påväg, den är här! Fina löv, man får gå omkring i snygga stövlar och skinnjacka, mössa och vantar. Man fryser lite lätt och dricker varm chailatte. ÅH VA MYSIGT! Längtar till vintern också, till julafton! Sen fyller jag år, sen är det sport & påsklov och sedan är det härlig vår och efter det är det sommar igen!!

ÅH VA UNDERBART ALLT ÄR.

Måste köpa: Bruna linser, onepiece (kopia) & ny kajal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0