9 september.

Hooooolaaa.

Nu ska vi se hur lång tid det tar för Moa Åberg att skriva ett inlägg. Nu är klockan 22:38.. Emm... Jag vet inte vad jag ska skriva.. Jag ska sova på golvet inatt för min mammas kompisar ska sova i mitt rum. Sen vill jag sova på golvet.. Det är lite varmt nu.. 22:41.. HAHAHAHAH. emm.. Sen börjar vi klockan tio över åttaaa... JAAAAGG ORRKKKAARR INTE..!!! Menmen.. kan inte bara skolka sådär. blir ju lite cp. Men aa.. Jag tror att jag kommer byta klAass, eller jag vill det, men jag  et inte om jag kommer det. Fast jag tror att det blir så att jag byter. Min klass e riktigt lame. Fast jag vet inte om jag verkligen vill byta.. Har typ inga kompisar där. Men klassen är riktigt jävla underbar, och dom har riktigt bra tider. Vi får se hur det blir med det.. Men jag vill iaf bytaaaaaaaaa :D Men aa... Emm... Jag är lite smått trött. Och har ont i halsen.. MenMen. Suger i skolan. Men klarar mig iaf. 22:48 nytt record. (y) HAHAHAHAH....!!! ojj.... 22:52 xd hahahahahahah xd HAHAHAHAHAHAHAHA.............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aja.. emm... Inte mycket händer i helgen ska typ vara med emil eller något, EmilDenFinaa(y);) Haha, men jag vet inte.. ! XD ahah. iaf. Men allså jag är cool :) Asså jag tror jag ska sova nu, eller sova och sova.. Vara lite social :) Men aa.. PussOchKram

Moa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0