Plugg, plugg och mer plugg...

NO-prov imorgon i fysik :(
Jag kan inte direkt säga att det är mitt bästa ämne... hehe...
MEN det är muntligt i grupp så det går nog bra ändå ^.^
Idag har jag vart på cirkus :)
Det var jättekul, vi fick göra lite vad vi ville, ring, tampet, trapets, matt-akrobatik, tyg, jonglering, tallrik, ja typ vad vi ville :D


Snart börjar "Tv-kvällen" om tio minuter oops. Ska plugga i pauserna ;)
och lite nu :D

Nu kommer en "dagens hundras" ps. jag vet att det är jätte tråkigt men om ni håller på att slå av av trågighet så tipsa o vad jag kan skriva istället! ♥

♥"Rhodesian ridgeback"♥

Det är nog den ända stora korthåriga rasen jag skulle kunna tänka mig att köpa :)
Dom ser så snälla ut!♥

//Ellen ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Fin header :) Gillar du att sjunga?

2010-10-31 @ 18:14:21
URL: http://juliasandahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag ÄLSKAR att sjunga :D <3

2010-11-03 @ 08:20:08
Postat av: Ellen:)

förra kommentaren var från mej ^.^

2010-11-03 @ 08:21:25
URL: http://jebiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0