OOps.

Hejsansvejsan..!

Jag började för ungefär en timme sen.. så är en timme sen. :s INTE BRA..!
Men jag tänkte gör ett litet inlägg först. I söndags va jag och shoppade med mor. Köpte ett par nya byxor. Som hade ett hål. Så jag måste åka ich lämna tillbaka dom.. -.- Inte så speciellt kul.. Men.. aa.. Jag måste verkligen börja komma i tid och gå o lägga mig i tid. Och jag måste verkligen dra igång med skolan..! Jag känner att jag skippat lite för många lektioner, och har fått för dåligt på proven. Är det jobbigt i 7an kommer de vara skit i 8an-9an.. Och ist för o sitta här o skriva borde jag vara på väg till skolan.. Men jag känner att jag verkligen inte orkar.. Fast jag ska de.. Men jag vill inte.. Men vi har bara HemKunskap.. Men, det är ju ett viktigt änme också eller hur? Jag vaknade ungefär 8.. Och jag börjar kvart över 8. Så jag viste att jag inte skulle hinna. Men att vara 50 mintuer sen.. Trodde jag inte.. Jag tror iaf att jag ska dit, så jag inte hoppar över hela lektionen, jag ska säga att jag försov mig. För de gjorde jag ju faktiskt.. jaja.. Måste nog börja gå nuu..


MUPPBILDER. Is thaa shiit ;) haha, <3

Bild tagen av Fanny. Och är från hennes blogg. Här kan du se hennes blogg. http://www.thuressoon.blogg.se

Moa. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0