Hihi TV-kväll <3<3<3

♥♥♥♥Heej!♥
Sitter vid pappas dator nu :P
Ska plugga :(...
Men sen ska jag titta på halv 8 hos mej :) aha det är slut om tio minuter hehe..
Men sen efter bonde söker fru är det BERG FLYTTAR IN!! det är jätte kul!!♥
Men efter det kommer det bästa! VÄLKOMMEN ÅTER!! haha kan sitta och skratta för mig själv till det ;P ♥♥♥
Har varit på cirkus nu ^_^
man fick göra lite som man ville! <3
jag valde trampet ♥
eller jag tror det heter det ;)
Just just nu gör jag massa test om vilken hundras som passar mig :)♥
Har fått bichon havanais, bichon frisé och shetland sheepdog om ni undrar :P ♥
Dagens hundras xD :P ♥
SHIH TZU♥
älskar rasen!!
thihi♥
Hejdå vi ses♥// Ellen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bonde söker fru är kul att titta på men det är ett ganska så pinsamt program....

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-21 @ 17:12:38
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack! =) Har du lust att göra bloglovinbyten? :D

2010-10-22 @ 08:59:04
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0