godmorgon sverige..!

Härlig morgon, härligt väder..!

Asbra dag för film hos David...? Njjaaa.. Inte riktigt men så blir de..!

Är hur trött som helst för Molly...!! Ringde mig typ för några minuter sen.. Och väckte mig.. :(
Hahaha, aja.. så kan de ju gå. Men vi ska i alla fall dra hem till David och kolla på Harry Potter.. Ska faktiskt bli hur kuligt som helst..! Emil kanske kommer. Fett skojj..!
Igår va det ganska chill dag, följde med Livi när hon skulle peirca sig.. Men det blir om några veckor i stället. :D Men vi typ va i hennes pappas studio i en timme typ... Ganska mysigt ställe... ;) Sen drog vi hem.. Men vi hade liksom en cykel i hela bilen.. HAHA.. Så jag fick sitta på Livi as trångt HAHAH. Kände mig som värsta mongot.. :D Men de är ok.. Sen kom jag hem så hade mammi gjort PIZZAA :D HAHHHAHAHAHAHA. sen när hon skulle ta ut en annan pizza hon gjort tappade hon den på golvet.. Så det blev inte så mycket pizza.. XD Medan hon städade upp tog jag lite GUUDIS, datan ALLA filmer och satte på "final destination 3" kan filmen typ utantill men den är riktigt bra iaf. :D Sen typ målade jag min mobil med nagellack.. XD den ser sjuk ut nuu.... Menmen.. finns inte mycket man kan göra åt saken.. xd HAHA. Funderar på o dra o ätaa.. Sen fixar jag mig o träffar Molly så drar vi till davidoooooo ::D Fan va najs..!

David tycker de ska bli kul när vi ska åka skidor med klassen... För "jag har aldigt åkt skidor" :D <3

Kram.. Moa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0