Lala <3

Hej Bloggen!

Snart kommer Livi till mig.. Och jag vet inte vad vi ska göra, haha, men det kommer iaf bli kul, jag har alltid kul med Livi.. Om vi inte snackar om värsta dramatiska sakerna! Xd haha, emm... Vad ska jag mer säga? Den här texten är ju ful! Hahaha, är det bara jag som tycker det? Hihi, en sak jag kan störa mig på... Hihi.. Men assa pappa har "rensat" min dator, så det är ganska snabb nu hihi. Har börjat g33ka where is the love med black eyed peas! Hihi, sjukt bra låt assoo! Jag tycker att black eyed peas bara gör sämre och sämre låtar. Dom gamla är bättre! Tycker jag personligen. Justin Nozuka är oxå bra. Haha. Livi går nu :)
Gårdagen:

Jag träffade Emelie typ klockan halv nio, sen gick vi ut på typ en promenad! Vid sockenplans tunnelbanestation träffade vi Dessie och Alma? Och vi stod och snackade med dom i typ en minut? Sen gick vi mot parken, och då följde några efter oss och skrek as högt, så Emelie ringde sin pappa som kom och hämtade oss för vi blev jätte rädda! Sen kollade vi på 2012 och sen fick jag skjuts hem, så jag får hämta min cykel idag, jag tror jag gör det när Livi kommer. Då kan vi ta en promenix haha LoL.. Igår åt jag stockholms största räkmacka, coolt va? På Nordic sea hotell inne i stan, vid Nordic Light hotell. Om fyra dagar flyttar jag. Bytte text eller assa aa ni fattar hahaha, LoL! Aja


Bästa bilden!!!!!!!!!!!

// mOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOa <3

Kommentarer
Postat av: aida

aksels redovisning ?

2010-05-09 @ 18:33:59
Postat av: Anonym

aksels redovisning ?

2010-05-09 @ 18:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0