Jag vet.......

Jag vet att jag inte bloggat på flera veckor. Men lite saker i familjen har hänt och jag har haft teater och inte pallat nått. Har vart skit trött. Men men till nått annat jag ska ha tjejmiddag på fredag och vet fortfarande inte vad vi ska göra. Vet att det verkar lite dumt att jag ger ut inbjudningar utan att veta vad vi ska göra. Men om nån av er vet nått skit kul man kan göra med 10 tjejer skulle det vara bra om man lämna en liten kommentar=)
Nu är det bara 6-7 dagar kvar av skolan!! Kul med sommarlov men fortfarande tråkigt för jag vill inte lämna den här klassen. Tänk att man har har vart med samma klass i nästan sju år!!!!!

Men nu ska jag kolla på Melrose Place ses senare

//Berfin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0