HÖHÖ, F L U M M ? !

Robeezz säger:
haha
HAHAH
Kmr det bli roligt att byta skola+
*?
MoaÅberg säger:
NJAAAA
Robeezz säger:
Samma här
Roligt att byta *Skola* men inte friend'sen
Ska du o Fanny Emelie o alla ni gå i samma skola?
MoaÅberg säger:
NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FAN
HAR DU KVAR DET VI SKRIVIT?
Robeezz säger:
aa
MoaÅberg säger:
SEN TYP DET DÄR OM MENS?
Robeezz säger:
aa
MoaÅberg säger:
ALLT DÄRIFRÅN?
Robeezz säger:
Robeezz säger:
Heejj!<3
Du har precis skickat en vibb.
Robeezz säger:
Moa
Drev
MoaÅberg säger:
HAHAHA
NEJ
HEJ
Robeezz säger:
Allt därifrån till hit
MoaÅberg säger:
JAAA
Robeezz säger:
MoaÅberg säger:
SKICKA PÅ TYP NÅTT SÄTT, MÅSTE HA DET
Robeezz säger:
Jag e ju bra
Okej
Från mens grejen elr?
MoaÅberg säger:
FRÅN ALFONS
Robeezz säger:
Okej
Haha^^ Alfons
MoaÅberg säger:
HAHAHAHHA
Robeezz säger:
nej
Det går inte att kopiera in allt
Hur ska jag göra?
MoaÅberg säger:
MEN.... LITE DÅ?
Robeezz säger:
Skype?
MoaÅberg säger:
JAA
Robeezz säger:
Okej
MoaÅberg säger:
SKYPEEEE
SMART
Robeezz säger:
Tack
MoaÅberg säger:
HAHA
Robeezz säger:
Ja! Det går
Logga in nu! Sega Moa<3
MoaÅberg säger:
YEEES
JUSTE
VÄNTA
HAHAHAHAHA
Robeezz säger:
Okej
MoaÅberg säger:
JAG ÄR JU INNE
Robeezz säger:
whaat
MoaÅberg säger:
JAG ÄR DET
TACK
Robeezz säger:
Ja!
Varsågod
MoaÅberg säger:
PUSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!
Robeezz säger:
Puss!<3
Jag räddade din dag, ahahhahahah
MoaÅberg säger:
JAA
THANK YOU
Robeezz säger:
Varsågod
Skaru lägga upp det på Bloggen elr?
<3
MoaÅberg säger:
AA
XD
HAHA
Robeezz säger:
Haha xD
Aboou!
Juste"!
Skulle redigera filmen
MoaÅberg säger:
HAHAHAHAHHHA
FAIL
Robeezz säger:
Hahaha
Ajaa
MoaÅberg säger:
HAHAHA
Robeezz säger:
Jag kör *Upptagen* nu
Hahahah xD
MoaÅberg säger:
HhHHhHhHAHAHAH
Robeezz säger:
Fan vad jag glömde bort
^^
MoaÅberg säger:
ÄRU UPPTAGEN? ASSA SKARU GÅ? <3
Robeezz säger:
Nej
Men så ingen annan stör mig, Bara du
Hhahahah
x)<3
MoaÅberg säger:
HAHAHA
Robeezz säger:
MoaÅberg säger:
:
Robeezz säger:
:
MoaÅberg säger:
HAHAHAHAHAH
HÄRMAPA
Robeezz säger:
haha que?
Hahah aa
^^
MoaÅberg säger:
VAD BETYDER DET
?
Robeezz säger:
ApHärmare
Drev
"Vad=Que"
MoaÅberg säger:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAH
Robeezz säger:
Hahahah ^^
xD
MoaÅberg säger:
JAHAA AHAHAHA <3
Robeezz säger:
MoaÅberg säger:
HHII
Robeezz säger:
Yii
Yoggi
MM m Mm
MoaÅberg säger:
HAHAHAHAH VAFAAAAANANANANANANANANANAN
XD
DAMPOOOOOOO'
Robeezz säger:
Okej men nu får jag be om en tyst minut
Skriver Text HipHop/Rap
Det handlar om en guzz....
Den här "BEATEN" ska jag ha
http://www.youtube.com/watch?v=TJ6j0W9oIOU
Drev håller int på me  "Rap" Musik längre....
MoaÅberg säger:
HAHAAHAHAHAHHAHA
XD
Robeezz säger:
Haha
men seriöst nu
Ingen skrivande
måste göra den här filmen
MoaÅberg säger:
OKIIIIIII
SSSSSSSCH
Robeezz säger:
Elr asså du kan men svarar segt xD
Puss puss<3
MoaÅberg säger:
PUSS PUSS.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Robeezz säger:
haha
HAHAH
Kmr det bli roligt att byta skola+
*?
MoaÅberg säger:
NJAAAA
Robeezz säger:
Samma här
Roligt att byta *Skola* men inte friend'sen
Ska du o Fanny Emelie o alla ni gå i samma skola?
MoaÅberg säger:
NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FAN
HAR DU KVAR DET VI SKRIVIT?
Robeezz säger:
aa
MoaÅberg säger:
SEN TYP DET DÄR OM MENS?
Robeezz säger:
aa
MoaÅberg säger:
ALLT DÄRIFRÅN?
Robeezz säger:
Robeezz säger:
Heejj!<3
Du har precis skickat en vibb.
Robeezz säger:
Moa
Drev
MoaÅberg säger:
HAHAHA
NEJ
HEJ
Robeezz säger:

Allt därifrån till hit
MoaÅberg säger:
JAAA
Robeezz säger:
MoaÅberg säger:
SKICKA PÅ TYP NÅTT SÄTT, MÅSTE HA DET
Robeezz säger:
Jag e ju bra
Okej
Från mens grejen elr?
MoaÅberg säger:
FRÅN ALFONS
Robeezz säger:
Okej
Haha^^ Alfons
MoaÅberg säger:
HAHAHAHHA
Robeezz säger:
nej
Det går inte att kopiera in allt
Hur ska jag göra?
MoaÅberg säger:
MEN.... LITE DÅ?
Robeezz säger:
Skype?
MoaÅberg säger:
JAA
Robeezz säger:
Okej
MoaÅberg säger:
SKYPEEEE
SMART
Robeezz säger:
Tack
MoaÅberg säger:
HAHA
Robeezz säger:
Ja! Det går
Logga in nu! Sega Moa<3
MoaÅberg säger:
YEEES
JUSTE
VÄNTA
HAHAHAHAHA
Robeezz säger:
Okej
MoaÅberg säger:
JAG ÄR JU INNE
Robeezz säger:
whaat
MoaÅberg säger:
JAG ÄR DET
TACK
Robeezz säger:
Ja!
Varsågod
MoaÅberg säger:
PUSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!
Robeezz säger:
Puss!<3
Jag räddade din dag, ahahhahahah
MoaÅberg säger:
JAA
THANK YOU
Robeezz säger:
Varsågod
Skaru lägga upp det på Bloggen elr?
<3
MoaÅberg säger:
AA
XD
HAHA
Robeezz säger:
Haha xD
Aboou!
Juste"!
Skulle redigera filmen
MoaÅberg säger:
HAHAHAHAHHHA
FAIL
Robeezz säger:
Hahaha
Ajaa
MoaÅberg säger:
HAHAHA
Robeezz säger:
Jag kör *Upptagen* nu
Hahahah xD
MoaÅberg säger:
HhHHhHhHAHAHAH
Robeezz säger:
Fan vad jag glömde bort
^^
MoaÅberg säger:
ÄRU UPPTAGEN? ASSA SKARU GÅ? <3
Robeezz säger:
Nej
Men så ingen annan stör mig, Bara du
Hhahahah
x)<3
MoaÅberg säger:
HAHAHA
Robeezz säger:
MoaÅberg säger:
:
Robeezz säger:
:
MoaÅberg säger:
HAHAHAHAHAH
HÄRMAPA
Robeezz säger:
haha que?
Hahah aa
^^
MoaÅberg säger:
VAD BETYDER DET
?
Robeezz säger:
ApHärmare
Drev
"Vad=Que"
MoaÅberg säger:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAH
Robeezz säger:
Hahahah ^^
xD
MoaÅberg säger:
JAHAA AHAHAHA <3
Robeezz säger:
MoaÅberg säger:
HHII
Robeezz säger:
Yii
Yoggi
MM m Mm
MoaÅberg säger:
HAHAHAHAH VAFAAAAANANANANANANANANANAN
XD
DAMPOOOOOOO'
Robeezz säger:
Okej men nu får jag be om en tyst minut
Skriver Text HipHop/Rap
Det handlar om en guzz....
Den här "BEATEN" ska jag ha
http://www.youtube.com/watch?v=TJ6j0W9oIOU
Drev håller int på me  "Rap" Musik längre....
MoaÅberg säger:
HAHAAHAHAHAHHAHA
XD
Robeezz säger:
Haha
men seriöst nu
Ingen skrivande
måste göra den här filmen
MoaÅberg säger:
OKIIIIIII
SSSSSSSCH
Robeezz säger:
Elr asså du kan men svarar segt xD
Puss puss<3
MoaÅberg säger:
PUSS PUSS...................................................................................................
.............................................................................................................
.....................................................................................................................
..................................................................

DET MOA VILLE HA:


Robeezz säger:
Heejj!<3
Du har precis skickat en vibb.
Robeezz säger:
Moa
Drev
MoaÅberg säger:
HAHAHA
NEJ
HEJ
Robeezz säger:
AAJ!
HAHAH
JAG
HAHAH
HOPPADE
RUNT SEN BA *BUMS*
RAMLADE JAG
HAHAHAHAHAHAHAH
MoaÅberg säger:
ASSA SKA HÄMTA POSTEN HAHAH, JAG BAH, DET ÄR ROBERT MÅSTE SVARA ANNARS BLIR HAN LEDSEN ELLER KOMMER SPAMA MIG XD HAHAHAHAHAH DIIIIN KNAAS BRB
Robeezz säger:
Hahah okej
Det e Robert<33
Det värmde mitt hjärta
MoaÅberg säger:
HAHAH, VAAA?
Robeezz säger:
knasis knasis
MoaÅberg säger:
hhahahahahaahahahahha, du är riktigt knasiiiiiiig asssooo
Robeezz säger:
Men..
mens
^^
Haru mens =?=
MoaÅberg säger:
hahahah, va mensigt att trill
A
xd
hah
nej
aassa
hahahahahahahhahahhaha
Robeezz säger:
Hahahah
MoaÅberg säger:
trilla
hahahahahahhah
Robeezz säger:
HahHA
MoaÅberg säger:
va knasigt det blev där
xd
Robeezz säger:
JAG BA
UTS YEEAH
UTS UTS UTS
SEN BA .....!!
JAG BA "HAHAH"
satt o fllina för mig själv då
MoaÅberg säger:
hahahahahhahahahahahahahhahha, vafan? I DON'T GET IT
XD
HAHAHAHAHHA
Robeezz säger:
Jaa du Moa's IQ=0.01
Haha
MoaÅberg säger:
DÅ MÅSTE JAG VARA DÖD
X
Robeezz säger:
Skojjade med dig
MoaÅberg säger:
HAHAHHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH
Robeezz säger:
Fan!
Alfons Åberg
MoaÅberg säger:
VADOOOO?
HAHAHHAHAHAH, kom du på det nu?
Robeezz säger:
aa
Hahahah
Fett seg assa
HAHAHAHAHAHAH
MoaÅberg säger:
hahahahahahahahahahhahahahhahhahah
Robeezz säger:
MoaÅberg säger:
FYFAN VA SEGT!!!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA
Robeezz säger:
Nej du Super Speed
Hahahhahah
MoaÅberg säger:
HAHAHAHHAHAHAHAHHAHHAHA
Robeezz säger:
HAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
MoaÅberg säger:
SUPER DUPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER
Robeezz säger:
SUPER DUUPER SNABBT
MoaÅberg säger:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHAH SUPER DUPER SPEEEEED!!
Robeezz säger:
MMHM
JAPP
"MAR.....''ABOU"! FETT TRÅKIG DU ÄR -*JAPP* JAG VET SOM E ^LION^
MoaÅberg säger:
DAMPOOOOO MABYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY? OR WHAAAAAAAT
Robeezz säger:
Fan du fattar inte
MoaÅberg säger:
NEJ HIHIHIHIHIIHIHIHIIHIHIHIHIHIHIIHIHIIHIHI
JAHA
Robeezz säger:
Marabou Japp Lion
MoaÅberg säger:
HAHAHAHAHHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
JAG FATTA SEN
Robeezz säger:
xD
MoaÅberg säger:
HAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH FETT ROLIG
Robeezz säger:
^^
mm
MoaÅberg säger:
HAHAHAHHAHA JAG GARVAR FÖR MIG SJÄLV HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAH
Robeezz säger:
^^Hahahahaha xD
MoaÅberg säger:
HAHAHAHHAHAH
Robeezz säger:
*MAR.....ABOu*! FETT TRÅKIG DU ÄR -*JAPP* JAG VET SOM En *LION*. MEN DU JAG TROR JAG MÅSTE TA EN *BREJK* JAG HAR JU JOBBAT SÅ HÅRT
sEDAN KAN VI ÄTA *KEX med CHOCKLAD*
MoaÅberg säger:
HAHAHHAHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHXD
Robeezz säger:
Jag e Finurligt rolig xD
Hahahhaha
MoaÅberg säger:
HAHAHAHAHAHAHHAHAHA LEK INTE DUKTIG NU-.....................................................- HAHAHAHAHHAHAH SKOJAADEEEEEEEEEEEE


// ÄRE SKOJJJJJJJ ATT LÄSA?!!?!?!?!?!?! AHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH FLUMM XD // mOOOOAOAOAOAOAOOAOAOA <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0