godnatt sov så sött och dröm fiiniga drömmar:)

hihi
Idag var det teater o picknik på schemat som sagt det var skoj!:D men det var synd att inte Jojjo o Berfin kunde komma:(
Imorgon är det no-prov som gäller som jag upprepat ett x antal gånger;P
Jag har ingen aning om hur det kommer gå när vet man att man kan det man ska kunna??...
Nu ska jag hoppa i säng o läsa genom dina ögon :D!!! vet nån om det är bra?
Den borde vara bra eftersom twilight- böckerna är de absolut bästa böckerna som någonsin skrivits!!!!:D ;)
här är en lite sen dagens outfit och en bild från när jag inte kunde nått på no:n haha
T-shirt:fått
cardigan:kanske åhlens(stavning?)
Mjukis byxor:stadium
scarf:Italien
aja godnatti pussisar//ellen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0