Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis :O

HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ
Som svar på eran fråga.. Ja, jag har damp. :) Och nej. jag är inte allmänt kåt.... *Eller är jag..?*

Okej, nu ska jag vara ärlig.....???!! :)

Eller ska jag..............????????!!!!!!!!!!!!!!!!!


Tihihihihihihihihihihihihihihihihihiih, MOHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHOSTHOST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



ohhhhhhjjj, shot va skumt det blev däääääääär asssssssssssssssssssssssssssssssssssoooooooooooooooooooooooooooo!!!

Nej men nu ska jag vara ärliiiiiig :OOOOOOOOOOOO

Eller..?

Är du säker på att jag inte bara driver med er dåå?

Nej exakt...

Skojjjjaaadeeeeeeeeee, jag driver med er vettniii.....

Ärligt talat..

Kolla längst upp så ser ni hur "ärlig" jag egentligen ärrrrrr................



- Molly..?
- Mm..
- Är jag ärlig?
- Detruu...
- Kangaroooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!
- Booooooooyyyyy
- ojojojojojojojojojojojojojojojoj.! Vad knasigt det bleeev!!
- Sickan..?
- Jag har en plan. Varnhedern, jag behöver: 10000000000000000000000000000000000000 kådiisar, glidmedel och en säck potatisar.
- Vad ska du ha det till?
- Jaaduu.. Potatisarna.. Ja det vet väl alla vad jag ska ha dom till? Glidmedlet är för att de ska åka in lättare.. Och kådisarna..
- Jag vill inte ha detaljerna.










Fortsättning följer...




Eller gör deet..?

BAM BUM BÖÖÖÖÖM


/// mOAAAAA.....

Eller är det..?



// "Jag har en plan" and "Jaa, det fixar jag vettu".... AND "Vilkeeeeen jävlaaaaaaaa smäll"

Kommentarer
Postat av: Hannah

Dina inlägg förstöhr bloggen -.-'

2010-05-25 @ 08:41:57
URL: http://hejsantjosan.blogg.se/
Postat av: Meriem

Haha, flum?:P;P

2010-06-01 @ 16:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0