cp

Hej, min dator har börjat cpa...


Assa jag venne, men assa så är det, ni vet fältet där nere? Det är bort, eller man måste gå ner för att hitta den, men.. Det är jobbigt -.- Hahahahah, Aja.. Är inte precis bra på att förklara vettuu... Hahahahahah

Imorgon ska jag till skansen, det kommer väl bli sådär.. Idag har jag fixat mitt kort, så om en vecka får jag bankkort och om 3 veckor får jag idkort! Najjs :) Jag venne vad jag ska skriva, jag har gråtit fett mycket idag, assa jag har kollat på film men molly, ganska roligt faktiskt. Även fast jag grät i typ en timme hahahahha..


Jag vet att jag inte är så bra på att redigera bilder.. Men men..

Fett cool jag är asssooo ;)

;)

// MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOa <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0