Whitney Port



Måste lägga in en liten Hiss till en otroligt vacker tjej med båda fötterna på gjorden som alltid lyckas få till det lilla extra personliga i sina outfits. Whitney Port. Hur, Var och När hon än gör det lyckas hon alltid och jag är så galet kär i denförsta outfiten. Den träffade mig med andra ord mitt i prick! Fortsätt så, så får man en himla mycket att kopiera!


Kom på hur mycket jag behöver göra och hur lite jag egentligen har gjort. Hur fan botar man lathet eller skoltrötthet? Tänk dig att du kunde ta en tablett varje gång du kände dig skoltrött och bah så flög du upp på bordet och gjorde klart hela veckans läxor utan att behöva blinka. Det vore fett najjs.Men nu ska jag släpa mig själv dit istället...Puss // Mooa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0