Upptadering

Hejj, 

Jag suger på att upptradera!
Eller iaf på att skriva mycket, och det är inte kul att läsa xD
Men iaf. Igår va jag på melodifestivalen, på genrep.

Kvällen började på detta sätt:

Klockan 4 åkte jag in till globen, och på Quality Hotel Globe träffade jag pappa och Johan. Vi satt och snackade i baren, och dom drack öl. Sedan kom Kristoffer (Venne hur han stavas) och Charlotte. När klockan var ungefär 5 halv 6, så gick vi upp till en svit. Den va jätte fin och stor! Och de sa att den va den största sviten i Stockholm/Sverige..?
Där tog vi en drink och "minglade" lite. När klockan va runt 6 gick vi in i Stjärnrummet, det va där idol var och valde ut de som skulle stanna och åka hem. Iaf, där åt vi middag, det var buffe, och det va jätte fint, glittrigt och fint. Äkta V.I.P. middag xD hahahah..
Efter middagen med lakrits glass till efterrätt gick vi in i globen, satte oss på våra plattser och väntade på att det skulle börja. Det va fett bra!!

// MoA Från i fredags <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0