Trött trött trött..

Hejj alla söta,

Jag är väldigt trött, som vanligt, men nu ska jag bara göra mina glosor som jag har i läxa, sen ska jag typ ät middag kolla på tv och sen sova, jag hade tänkt att läsa "kulor i hjärtat". Assa jag har skrivit en sak, så jag tänker inte läsa Coraline, jag vet inte riktigt hur den stavas.. Men "kulor i hjärtat" kommer jag läsa, den är iaf bra. Men jag måsteläsa klart den innan påsk, och assa jag har inte läst så mycket, men assa jag tror jag kommer läsa ut den snart, för den är så bra..

I helgen kommer min kusin, och min morbror och hans fru. Jag vet inte om det kommer bli kul efterspm jag typ inte kommer att få träffa mina kompisar typ.. Men då kommer jag väl läsa ganska mycket då, för att ha nått att göra.


Den engelska boken jag inte kommer läsa.. :O

Kulor i hjärtat, den braiga boken :)

// Mois1 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0