Test

Nu ska jag göra ett test som Moa gjorde i januari typ.

(x) Du kramar dina vänner när ni träffas

(/x) Du använder mascara  (ibland, jojjo)

(/) Du använder kajal/eyeliner

(x) Du använder brunkräm/foundation

(x) Du andvänder puder

(/) Du tar foundation på läpparna

(x) Du använder täckstifft

(x) Du använder läppglans (ibland,jojjo)

(x) Du har pussat en annan tjej på munnen

(x) Du har alltid din mobil med dig

(x) Du gillar remixade låtar

(x) Du älskar söta mobilsmycken

(x) Du har hål i öronen

(x) Du har mer än två hål i öronen

(/) Du sätter Z istället för S

(x) Du älskar rosa

(x) Du använder hårspray (ibland,jojjo)

(x) Du gillar dekorationer

(x) Du älskar att shoppa

(/) Du har tagit denna listan från en annans bilddagbok

(/) Du har kontakter på din msn som du inte känner

(x) Din mobil är rosa 

(/) Du lägger till H i slutet av vissa ord

(x) Du har rosa nagellack

(/) Du har färgen rosa som temat på din msn
Jaha då har jag gjort testet.Det är bara tre saker.
1.Jag har inte msn.
2.Jag är inte inne på bilddagboken så mycket.
3.På dom frågorna det står "ibland,jojjo" betyder att jag använder det ibland i skolan.
Puss jojjo♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

äää jag skrev fel min mobil är INTE rosa.

2010-03-09 @ 21:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0