Nattii <3

Hejsan bloggen..

Igåår:

Jag hade tänkt att gå pch lägga mig nu, jag är trött som vanligt.. Emm, igår så slaggade jag hos fanny, det va skoojjj, hon typ däcka halv 3.. Hahah, vi snackade med... Vilgot.. Haha, igår glömde jag vad han hette.. Sorryyy :)
Min mobil dog typ 3 och då messade jag honom med fannys mobil, och sen däckade jag, klockan va väl kvart över 3-halv 4.. Inte så sent men assa va hade typ ingen energi, assa monster energin va sluut xD hahahah xD
Igår va det skiit najs, vi bastade, fick ansiktsmask och masage..! Sen gick vi upp och kollade på film, "He's the girl" As bra, fast jag och emelie såg typ inget, vi sminkade oss.. sen gick dom 11
Hahah, sen typ 23 ringde emelie,
hahaha, "vart faaaaan är mitt smink?!!!!!!!!" haha, hon hade glömt sitt smink i fannys soffa, haha.. Skojj.. 
 
Idaag:

Vi vaknade typ 11 och då typ ringde emelie och fråga om hon fick komma, så typ 12 eller nått halv 1 kanske kom hon, och så typ chattade vi med milan och arvid, och vi bestämde att va skulle åka till farsta, haha, så typ efter typ 100 egobilder pch smink och kläder, träffade vi milan, vid Sandborg tunnelbana.. Vi åkte och hämtade upp arvid vid Tallkrogen, sen åkte vi till farsta... Där träffade vi dessie, tror vi iaf xD haha, och några tjockisar.. Haha, när vi satt på donken så kollade några cp ungar på oss, och då vinkade jag, sen dom bah, vad, sluta kolla jävla cp! Haha, och då började vi typ garva, sen typ gick dom, och då skrek jag LoL haha, LoL haha, och sen så typ såg vi dom óch då kollade jag bah snabbt, typ äckelhoran bah, vad?! va fan kollar du på?! Jag bah, assa shiit du kollade på mig, sen kommer jag inte ihåg vad dom sa, haha.. Och när vi såg dom igen, haha, så skrev dom tönt, jag bah, va, sa dom till mig? Är jag en tönt? Jag vill inte vara en tönt! Hahaha, LoL haha, va inte seriös, men dom va fett drygaa! Dom peka finger, och då typ "skickade" vi en slängkyss xD haha, jag tror nog att bilderna som va tog, kommer hamna på facebook, på fannys eller emelie.. Hahaha, ni kan kolla där, xD haha <3


Iaf, fanyys och mina fossingaar Xd <3

Jag och emelie, bild från i sommras <3

// Mooaaa<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter fannys blogg!<3

2010-03-22 @ 17:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0