Lalalalalalalalalalalalalala, damp assoo <3

Haha,

Hejjsan, det där med att jag ska försöka somna tidigare går inte alls bra, haha, assa jag har nog inte somnat tidigt nån kväll, jag ar somnat typ 1 varje kväll! Fast snart blir det ju lov, och det kommer bli najjs, utan skola. Ska upp till farmor och farfar som på sportlovet, men då kommer mina kusiner vara där uppe oxå, så på torsdag efter skolan ska jag åka till dom, vi kommer åka 93 mil på en dag, så vi kommer ganska sent, fast det är mysigt att åka när det är mörkt. Tycker jag iaf. Men då kommer jag alltså inte upptradera på ungefär en vecka, men sen kanske jag kommer bomba med bilder och text, vi får väl se, men jag måste packa imorgon, så räkna inte med att jag skriver imorgon, puss <3

// Mooa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0