I´m so sorry =(

Ledsen att jag inte har bloggat på hur länge som helst jag måste bli bättre. Men det har iallafall inte hänt så mycketförutom att jag har sovt över hos jojjo med ellen.Och igår gick jag på "Remember Me". Jag såg den inte bara för att Robert Pattison är med men för att jag tyckte att den verkade bra och det var den men slutet förstörde hela bilden för mig nu varje gång jag hör hans namn. Om ni inte fattar så kan jag tyvärr inte förklara för då berättar jag slutet vilket inte är så kul för dom som ska se filmen. Men slutet var helt oväntat!
Men jag måste förberedda mig til dansen nu och efter det är det teateroch jag orkar inte gå på teater!
Men jag måste gå nu Hejdå!

//Berfin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0