hej du och du och du...

Hej igen!!!
Idag kom jag och familjen hem från vår lilla allt i ett semester först åkte vi till ett vandrarhem och bodde där en natt , sen åkte vi vidare till edsåsdalen (skidstället) sen åkte vi till Sundsvall och bodde två nätter på ett hotell när jag var liten bodde jag i sundsvall så jag har några gammla kompisar där vi hälsade på, och nu är jag hemma:)
I Sundsvall shoppade vi lite det här köpte jag:
och:
vi har fått en ny bok att läsa på engelskan, Coraline, jag har inte sett filmen eller nått men jag har hört att hon typ flyttar och hittar en dörr och på andra sidan dörren finns hennes familj men alla har knappar som ögon , var inte oroliga jag fattar heller ingenting... boken är nog konstig.
hehe
allt jag skriver nu är saker jag skulle skrivit under veckan om jag kunnat
om jag hittar sladden till kameran kan jag lägga upp lite bilder från veckan vi får se.  Jag kunde heller inte ta så många bilder för jag glömde laddaren:S
pussar//ellen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0