Emm...

Hejsan,


Snart ska jag nog sätta på mig mina fotbolls kläder snart, även fast vi börjar ganska sent, men jag måste gå typ klockan 5 och sen får vi se om jag får vänta..
Jag har inte ätit nått, men jag vet inte om jag kommer bli hungrig, men jag är iaf inte det nu..
Jag kollar på Ghost Whisperer, sjukt bra.. Vi ska börja träna måndagar och onsdagar nu, sen imorgon torsdagar har jag och Ida girls only. Men det är väl smart att äta, fast att jag inte är hungrig, eller är det bra typ bad?
Haha, sen vill inte jag äta precis innan träningen, för då kommer jag spy upp allt xd hahaha.
Aja, jag kommer väl antagligen skriva lite när jag kommer hem, men nu måste jag byta om, läsa kansk och ätaa xD

// MMooooa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0