Mors :)

Hejj, :)

Jag har suttit på simons rum hela jävla fucking kvällen! Fatta lamt..! Simon har typ haft feeeest (y) Hahah, men han har det.. Fast nu har dom stuckit till grannen :) För mamma kommer snart hem.. aja.. Iaf. Man kan väl säga att jag har chillat gal1! Men hallå... Jag vet inte.. Men det känns som om något kommer hända, och det kommer inte bli kul..... Det är ganska kallt ute :O Simon har dock as trevliga kompisar :)

Innan typ klockan 8 har jag typ packat till kollot, sen har jag lagt resten av mina kläder i 3 stora sopsäckar! Inte för att slänga, utan för jag ska ju flytta, om ni inte visste det vet ni det nu iaf. Och jag kommer hem från kollot en dag innan, så ja kommer väl typ inte hinna packa ihop alla mina saker på en dag? Jag har fått as många myggbett på typ 20 minuter.. Kul -.-' emm... AA.. Iaf, så jag ska ta med alla mina saker till min pappa, sen ska typ dom vara där tills jag flyttar..

Ida: Pappa kan skjutsa oss på söndag till centralen, om det är okej för dig? :)

LoveeeMooa ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: Pappa kan tänka sig det säger han.

(Han försöker vara rolig, det är ett JA)

2010-06-18 @ 17:01:46
URL: http://bubblegumprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0