Moa :)

Om ni läst Idas inlägg behöver ni inte läsa mitt.. XD


Som Ida skrev, så sov jag hos henne inatt, as muusiigt :) Kom hem från flaten för kanske någon timme sedan, ganska skönt i vattnet, dock as kallt i luften!!
Snart kommer Idas pappa och Ida och hämtar mig, jag Ida och Aksel ska typ till parken, synd att resten inte kan, sen måste jag hämta min cykel hos jakob!

JAG SAKNAR ALLIHOPA REDAN! Speciellt Sakke!

Johanna, Can You Promise Me Something?
Någon gång vi ska träffas får du ta med Sakke, fast inte när vi typ ska shoppa bara vi, men när vi vill! Han är juuu min BROR, Loveu <3

JOHANNA, ELLEN, BERFIN, IDA, AIDA, (MOA). JEBIAM. LOVEU, YOU HAVE A HUGE PLACE IN MY HEART, NOW AND FOREVER..

KISSES Moa <3

Kommentarer
Postat av: aida

älskar dig med <3

2010-06-11 @ 14:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0