Ida

Hej tjejer! Moa har sovit här i natt. Igår var vi och firade Jakob på födelsedagen, vi fick äta pizza och pannkakstårta hemma hos honom. Det var supermysigt att bara vara The Mighty five och kolla på film osv. Jag kommer sakna alla er förresten, även om alla kommer gå i samma skola. Förutom Johanna, SÅ DEJ KOMMER JAG SAKNA MEST AV ALLA!
Jag och Moa ska till flaten snart med Linnéa och hennes kille. Imorse var det ju skitdåligt väder men nu är det strålande SOL!

ELLEN! Vill du göra något med mig och Moa i veckan? Sms:a mig!!


Puss Ida

Kommentarer
Postat av: ellen

skulle gärna men åker till Italy imorrn :*

men jag tror ja åker på kvällen ;)

så kanske hihi sms:ar O_o hihi

2010-06-11 @ 09:14:32
URL: http://jebiam.blogg.se/
Postat av: jojjo

Jag saknar dig jätte mycket jag saknar alla även om det bara gått typ 4-5 dar..

2010-06-13 @ 15:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0