I <3 Italy!!!

Igår natt typ klockan 2  kom jag hem från 7 härliga varma dar på Siclien:)
det var shit fiinigt där o vi bodde i ett jättecoolt hus det var typ runt haha :P
Det jag kommer sakna mest ar GLASS!!, PIZZA!!, PASTA!!, MER GLASS!!, BUFFEL MOZZARELLA O TOMATIIS(ITALIENSKA TOMATER= :P <3), 30 GRADER TYP VARJE DAAA!!, SOLA PÅ FLYTMADRASS!!, EHMM...ATT BLI BROWNIE!!!!!, KISSEMISSARNA!!!!! OCH FISKMÅSARNA HAHA!!! jag har säkert glömt en miljoon saker men aja...
juste som ni kanske vet så bor det massa hemlösa hundar och katter i Italien och man vill ta med sig alla hem! fast det går ju inte:´(... men första dagen i allafall så såg vi en lite eller ganska mycket risig alldeles vit katt och jag tyckte jätte synd om henne men hon verkade ganska sur... men sen kanske två dagar efter visade det sig att hon hade kattungar tre stycken två kritvita och en typ brun svart randig dom var hur söta som helst !
och när jag ändå skriver om djur så har jalärt mej att fiskmåsar är rätt smarta :) Det var 2 stycken fiskmåsungar precis bredvid vårt hus mellan våra balkonger dom var också hur söta som helst och det roliga var att det alltid fanns en fiskmås (troligen pappan som skyddade ungarna det var jätte gulligt!!
jag ska försöka få upp lite bilder:*
Sen låg det ett hotell precis bredvid vårt hus och hotellets pool var bredvid stället där vi badade och fiskmåsarna brukade reta badvvakten hihi
Om ni reser till Sicilien tycker jag att ni ska åka till städerna Balestrate, jätte goda glassar!!, Palermo, shopping , Castellamare del golfo, fin stad bara men nu är klockan 00.01 så jag kanske borde sova nu natti natti:*
//ellen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0