Hemma

Nu är jag hemma i Stockholm efter en härlig helg i Gävle. Jag har legat och stekt, åkt ring efter båten, åkt båt, shoppat osv. Jag har iallafall blivit lite brun, men ett minus är att jag solade i BH och då blir det konstigt med brännan när jag senare solar med bikini.. Smart va?
Nu stinker jag Dove som jag precis har smort in mig med. Jag håller på och försöker att få tag i Moa som säkert sitter och dissar mina sms och käkar chips framför TV:n.

Visst är det väl så Moa?! ;)

Iallafall så är det perfekt att vara brun innan skolavslutningen, och jag kommer självklart sätta i blonda slingor i håret innan skolavslutningen om jag hinner. Så vi får väl hoppas. Nu ska jag iallafall typ döda Moa, men jag hinner kanske blogga lite senare idag.

Sådana här bilder sparar min broder på datorn.. hm..?

Pussar från Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0