happyfacee ♥

I ♥ U
Tjenaaa människor, en jävligt najs dag idag eller vadåå?

Jag har iaf åkt till flaten, träffa massa människor från kollot där, as roligt, började dock må illa av solen, och jag åt inge vidare. typ bara glass och rem, som jag gav till saxen :) Sen åkte jag Ida Sara Edvin Saxen och Kvarnen in till gullmarS och träffa min PÖÖÖÖÖJK och hans vän :) Vi drog till sockenplan och till vårflodsparken, är vi va ett tag, sen drog saxen och kvarnen, och lite senare drog Ida och sen Sara, men när vi skulle dra till gullmarS för att hämta pengar i tallkrogen, kom Livi, men vi åkte till typ globen sen gick vi av, och så skulle vi träffa dom igen, fast det blev interiktigt så.. Hshahhaha, bara edvin kom så träffade vi ida sen stack vi hem, va med folk hela dagen förutom.. när jag kom hem, och pv hem, fast då ringde jag felix och snacka med honom :)

Imorgon ska jag typ träffa felix ett tag, dra hem till mamma och kolla hur det är hos henne, sen dra hem till pappa igen, för jag ska fixa på mitt rum, som ser helt förfärligt ut med 3 stora plast säckar med kläder, och 2 flyttkartonger, en resväska hahahaha, usch.. Kommer inte bli kul -.-'

Det va iaf as roligt på KOLLOO träffade as mycket trevligt folk, snacka om att dom förändrade mitt liiiv, FELIX, JENNY, EDVIN EMIL IDA LOVE, sjukt, as trevliga människor oxxåå :)

Ajjjaaaa, vi hörs och syns,


PussPåRumpan Mooa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0