:)

Hejj alla vakna xD

Emm, jag är ovanligt pigg, men jag vill sova, fast det ända jag tänker på är.. *****...
Sen ligger, sitter rullar jag runt i sägen, för jag vet inte hur jag ska sitta, det är knasigt. 
Men jag ska typ till Grekland i sommar, fatta va najs! Fast det kommer bli lite skumt att vara med pappa och sen mamma, och inte mamma och pappa... Aja, detta har iaf hänt idag::


Jag vaknade och drog in till stan med bror och far, kommer hem utan NÅGON PÅSE! Och Simon hade typ 5 påsar -.-
Sen ät jag middag och drog till Emeulii, vi gled runt och snacka om allvarliga saker, skrek och jag grät.. Sen typ halv 10 drog hon hem, och jag träffa Empaa jacke och Philiipp :) Vi typ snacka...? Sen pussa jag emriicc och så skjutsade jag empaa och jacke hem, och så stod vi i typ en halv timme och snacka, as trevligt, sen ko ja hem, och typ la mig och skrev ett sms till Ida, sen gick jag runt, och nu är jag här ;) Fett najs, ligger och bloggar och lyssnar på Hey, Soul Sister. As chill :)
Har dock inga bilder.. Men aja, imorgon ska jag kanske till Love2010 :)

Mooiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0