....

Hejsaaan :)

Idag va inte jag i skolan, för jag va as allergisk! Inte typ feber eller något, utan typ svullen runt ögonen, men jag vill typ träffa någon nu, men sen när jag kommer hem igen, ska jag och mamma kolla på klänningar, sen ska vi se om det är någon vi ska köpa. Åhh... Det är as tråkigt att vara hemma själv, imorgon, så kommer jag typ få pengar, och så är det typ förrätt varmrätt och efterrätt till lunch imorgon, det kommer väl kanske bli skojj..? Hoppas iaf att det blir god mat :):):):) Min magggggggeeeeeeeeeeeeeeee kurrar! Fett jobbigt, men hallååå!! Jag vill göra nått!! Inte bah däcka vid datorn och tvn! GRRR! Och jag måste äta något, sen typ är det varmt, men sen kan jag inte ta värsta varma maten! Blablablablablablablabla........................................................................... Och sen imorgon ska jag till pappa, och SNART SLUTAR VI SKOLAN!!!!! FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN va najs!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hmm, men säg vad jag ska göraaaaaaaaaaaaaaaaaaa ;) Bajs, men jag är fett hungriig!! KUK -.-'


Stekar bild!! Jag ser ut som ett troll! Hahahahahhahahahahahahhaha XD

 Moa Åberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0