6b

våran klass 6b skasplintras det är så sorligt. inte ens jebiam ska gå i samma klass samma skola.men vi håller kontakten genom bloggen. om jag ser det " heliga " numret 67 skulle jag säkert skrika 67 medans alla andra skulle titta snett på mig och tänka på vad det var för fel på den här tjejen. men iallafall jag börgjade iden härskolan i 3 klass jag fick massormed vänneroch en bästis första dagen ska aldrig glömma den där dagen elr den här klassen. jag harhaft tr och hamnat på värdens bästa klass.





kramar aida

Kommentarer
Postat av: ellen:)

Vi ska ALLTID hålla kontakten <3

JAG ÄLSKAR ER ALLA PÅ JEBIAM <3 <3 <3 :*

2010-06-10 @ 10:41:36
URL: http://jebiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0