508:e inlägget

Hela morgonen har jag packat till kollot. På Söndag åker jag och Moa iväg till Östergården. Jag kommer skriva brev till alla på Jebiam! Om jag orkar.. Haha *lat*
Igår hade jag och Aida picknick, det var jättemysigt. Vi satt i en park och en liten söt pojke som hette Gabriel var med oss. Han var egentligen där med sitt dagis, men han kom förbi och vi bjöd honom på läsk, en cupcake och några chokladbitar. Han var så himla söt!
På kvällen var jag med Moa och Aksel i typ två minuter, haha. Vad har ni andra tjejer gjort nu de senaste dagarna?
Fast det är ju faktist bara Aida, jag och Moa här i Sverige. HAHA! I Sverige, jag menar här i Stockholm och har tillgång till dator och internet.



Aida igår. Om du vill så kan du klicka här så kan du se fler bilder från min och Aidas picknick.
Puss Ida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0