sommar ♥

Landet, Grekland

Sölvesborg nu, as härligt, har varit vid havet hela dagen med Fanny och mamma.. Trevlans! As skönt i vattnet.
Igår kom jag hit, åkte tåg med mammsen,  Först åkte vi till.. Kommer inte ihåååååggg... Sen tog vi ett till tåg där ifrån till sölvesborg, kom dock på fel vagn så vi fick stå typ 50 minuter.. Menmen, sånt är livet.. Haha, Iaf, när vi kom fram träffade vi min morbror fredrik och hans fruu Anette.. Som skjutsade oss så vi kunde lämna våra väskor i stuugaan, och sen.. Efter det, så åkte vi och hämtade min kusin och hennes kompis, Agnes och Magda, och drog till Killebom! As trevlig dag igår, åt på en resturang som heter.. Blåregn tror jag, as god mat! Sen kom Fanny dit, och vi kollade på Erik grönwall, som spelade där, sen åkte vi massor av "karuseller" Hhahahahahahahhaha.. Vilket kanske inte va så bra eftersom jag precis hade ätit.. Jag höll seriöst på att sppyyy!! FYFAN.. Så när jag kom hem bäddade jag sängen, och fixa datooorn liteeeeeeeeeeeeeee, och sen typ somna. Härligt.
Idag, har jag som sagt varit vid vattnet, sen när jag kom hem, hade vi vatten krig, jag vann tror jag.. Jag vinner dock alltid, så, såklart jag vann..! Emm, efter deeeet så bytte jag om, coh nu är jag här.. Jag och mamma ska upp till Fanny och hennes famiiillljjj C: sen drar vi till Killeboom igen, JÄTTE KUUUL! //


//

//


//

//


//

//


//

//


//

//


//

M


O

A


Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G



Hej du..

Skulle vara jätte roligt och jätte snällt av dig om du skulle vilja rösta på denna söta bild :)

skulle vara jätte gulligt av dig isåfall! :)

Hemsidan: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Du BEHÖVER inte säga att du har röstat, jag ser det. :)

Tack på förhand och har en jättebra dag nu då. :)

2010-07-12 @ 15:09:40
URL: http:// www.hallgreen.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-12 @ 15:35:54
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: moaa

Jag tror det va den dagen jag fick låtiran!!!:DDD

2010-08-10 @ 03:05:52
URL: http://jebiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0