Sorry =(

Ledsen att jag inte har gjort inlägg på typ två dagar, det är för att mormor har åkt hem idag till Turkiet och vi var och hälsade på henne för sissta gången fram till sommaren för då åker vi till Turkiet.Och jag hade folkdans idag och vi skulle bli filmade och vara med på nått program. Men det är inte i Sverige det kommer att sändas. Det kommer att vara på en kanal som heter TRT 6. Och man måste ha en tv-box som har bara turkiska kanaler och kurdiska kanaler. Imorgon är det skola. Har verkligen inte lust för skola jag är jätte trött men jag kommer att gå iallafall för att träffa tjejerna. Måste gå nu ska snart gå och lägga mig. Hej då.

//Berfin


Kommentarer
Postat av: «PinkieLaady

Hejsan Hoppsan!

Jag tänkte ställa en liten fråga som du gärna får svara på, annars får du gärna komma in och säga hej!

Tror du på spöken?

2010-02-01 @ 07:32:10
URL: http://pinkielaady.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0