Sjuuk :(

Hej bloggen, idag har jag varit hemma hela dagen som typ hela veckan. Jag har inte haft så kul.. Men jag har iaf en blåtira, eller hur det nu stavas?
Jag kastade en boll upp i taket, och när det kom ner "glömde'" jag att fånga den, haha så den kom på mitt öga, det är nästan gult nu. Men det gör inte så ont, bara ibland.
Men iallafall, idag har jag inte gjort så mycket, jag har kollat på One Tree Hill hela dagen, allt jag ätit är nog två Risifrutti. Jag har inte känt för att äta. Jag har kollat på 11 avsnitt One Tree Hill, haha det är ungefär 10 timmar. Kan nog stämma? Gick upp 7, så aa. Aja Snart ska jag äta, fast jag vill egentligen inte ha nått, mår illa. Vi får se hur jag mår imorgon om jag kommer till sklan eller inte... Fast jag vill inte, eller vi får väl se hur jag mår imorgon bitti.


Johanna, Ellen, Berfin och Ida <3

// Mooa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0