Sjukling 5!

Sitter nu framför datan och tittar på tv och jag har huvudvärk (jag vet att man kanske inte borde titta på tv och sitta framför datan samtidigt när man mår dåligt) och jag har ont i magen och är förkyld. Kanske lite många grejer men så är det. Typ både jag, Johanna, Ellen, Moa och Ida är typ sjuka men jag mådde bra tills jag kom hem efter skolan. Men aja idag i skolan hade vi So-redovisningar det gick ganska men när jag stod där och pratade började skratta lite då och då och det kändes som om jag bara hade glömt allt men jag sa egentligen allt jag skulle säga. Nu till nått helt annat min mamma vill att jag ska börja på Saz och ni som inte vet vad det är så är det en slags gitarr som man spelar på man har den när man ska spela kurdisk musik men man kanske använder den till annan musik. Ska visa en bild nu.




Jag har en egen saz den ser ut som den till höger.
// Berfin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0